Zihinsel Enerjinizi Yükseltmek İçin İpuçları30.6.2017

Günlük işlerin peşinde koşmak, rutini sağlamak çoğu zaman motivasyonu düşürebiliyor, zihinsel anlamda enerjiyi zayıflatabiliyor. Zihinsel enerjiyi yükseltmek aslında son derece pratik yöntemlerden geçiyor. İşte günlük hayatınıza uyguladığınızda daha ideal bir yaşama adım atacağınız ipuçları;

Sahip olduklarınıza şükredin

İnsanlar genellikle sahip olmadıkları, başaramadıkları şeyler üzerine düşünür ve zihinsel bir mutsuzluğa sürüklenir. Bunun yerine sahip olduğunuz şeyleri, yeteneklerinizi ve başarılarınızı düşünerek şükretmek sizi mutlu eder, dolayısıyla enerjinizin yükselmesini sağlar.

Enerjinizi düşüren insanlardan arının

Herkesin hayatında veya yaşadığı, çalıştığı çevrede sürekli her şeyi eleştiren, şikayet eden, olumsuz düşünceler yayan insanlar vardır. Bu tip insanlar genellikle olumsuz şeyleri gün yüzüne çıkarıp yaşamın dertlerini üstünüze yükler ve yaşam enerjinizi çalar. Etrafınızdaki bu kişilerden uzak durmak hatta hayatınızdan çıkarmak sandığınızdan daha kolaydır.

Hayata pozitif bakın

Bardağın dolu veya boş tarafını görmek tamamen size bağlıdır. Boş bardak görmek yerine doluyu görmek üstelik o bardağı her daim doldurabilecek güçte olduğunuzu bilmek zihinsel stresinizi atmanızı, enerjinizi yükseltmenizi sağlar. Geleceğe daha aydınlık bakmak her zaman güzellikleri beraberinde getirir, bugünün daha kolay geçmesini sağlar.

Temiz hava alın, hayata karışın

Çoğu zaman zihinsel karışıklığın, stresin sebebi kapalı ortamlarda sıkışıp kalmak, güneşin güzelliklerinden mahrum kalmaktır. Bunu yenmek için dışarı çıkın, güneşin keyfini çıkarın. Parkta oturabilir, sahilde yürüyüş yapabilir, denizin maviliklerini izleyerek zihninizi sakinleştirebilir veya bisiklet sürerek tüm problemlerin ağırlığından kurtularak çözüme odaklanabilirsiniz.

Eğlenmeyi ertelemeyin

Sürekli iş – okul – ev üçgeninde yaşamak, belli bir rutini tekrar ettirmek zihinsel ve ruhsal anlamda size yorgunluk verir. Sevdiğiniz şeyleri yapmak için çaba gösterin. Eğlenmeyi, kendinizle baş başa kalmayı ertelemeyin. Ailenizle, arkadaşlarınızla, sevdiklerinizle daha çok vakit geçirmeye çalışın. Özellikle yapmaktan keyif aldığınız aktiviteler varsa bunlara ağırlık verin. Bazen güzel bir kitap okumak, keyifle film izlemek veya sadece müzik dinlemek insana yeniden başlamak için gereken tüm enerjiyi kazandırır.

" data-width="100%" data-num-posts="10">