Yaz Yorgunluğunu Aşmak için Tüyolar28.5.2018

Yıl boyunca ev, iş, okul, aile, sosyal yaşam nedeniyle bünye ağır bir yorgunluk altına giriyor. Yaz başladığında sıcakların artış göstermesiyle birlikte yorgunluk gün yüzüne çıkıyor. Sıcaklar çalışmayı zorlaştırıyor, kişilerin ruhsal yorgunluklar yaşamasını sağlıyor. İşte yaz yorgunluğundan kurtulmanın yolları;

  • Sıcak havalara rağmen egzersiz - spor programına devam etmek enerji düşüklüğünü önler.
  • Hafif, sağlıklı ve enerji veren besinler tüketmek gerekiyor.
  • Sıvı tüketimini arttırmak önemlidir. Özellikle limonlu, nane yapraklı su içmek enerji verir, yorgunluğu atmaya yardımcı olur.
  • Her fırsatta dışarı çıkıp hava almak, dağ ve deniz havasında vakit geçirmek bedenen tazelenme hissi verir.
  • Düzenli ve yeterli süre uyumak bedenin ihtiyaç duyduğu bir şeydir. Uykusuzluk yaşanıyorsa bu problem mutlaka yenilmelidir.
  • Mevcut problemler çözüme kavuşturulmalı, zihnen rahat olunmalıdır.
  • Yoğun iş temposunda yorgunluğa mahkûm olmamak için kısa molalar verilmelidir.
  • Vitamin ve mineral desteği alınmalıdır.

Yukarıdaki tüm öneriler basit şeylerden oluşuyor. Düzenli olarak hepsine uyum sağlamak mümkündür. Yorgunluktan arınıp yazın coşkusuna ayak uydurmak için hayatınızı daha doğru yaşamak ve bazı şeylere dikkat etmek yeterlidir.

" data-width="100%" data-num-posts="10">