Ofiste Dikkat Eksikliği ile Savaşın!9.7.2018

6

Yorgunluk, akıl karışıklığı, iş yükünün fazlalığı, duygusal çöküşler, tatil ihtiyacı gibi birçok nedenden ötürü çalışmak zorlaşabiliyor. Nedene bağlı veya tamamen nedensiz bir şekilde yaşanan dikkat eksikliği, odaklanma problemi iş yaşamını daha da karmaşık bir yapıya sokabiliyor. İşlerin randımanlı ilerlemesi, yeni sorunlara sebep olmaması için tam konsantrasyon şart! Peki, nasıl? İşte öneriler;

  • Gün içerisinde minik yürüyüşler yapabilirsiniz. İş yerinizde yürüyüş ayakkabıları bulundurun ve dikkatinizin dağıldığını hissettiğinizde ofis içinde veya bahçesinde 10 dakikalık mini yürüyüşler tertipleyin.
  • Trafikte veya işte odağınızı kaybetmemek için sizi dinlendirecek veya tamamen enerjiyle dolmanızı sağlayacak bir müzik listesi yapabilir, zihninizi boşaltarak yaptığınız işe odaklanabilirsiniz.
  • Enerjik hissetmeniz ve hafızanızı güçlendirmek için ginseng içerikli gıdalar tüketin.
  • Derin derin nefesler alın ve sizi yoran düşüncelerden arının.
  • Dikkatinizi dağıtan, sizi bir şeylerden alıkoyan somut problemleri çözmek için adımlar atın.
  • Gün içerisinde sık sık su için. Kan akışınızı hızlandırır, dikkatinizi toplamada yardımcı olur.
  • Ofisinizi veya masanızı sadeleştirin. Dikkatinizi dağıtan eşyalardan, objelerden kurtulun.
  • Ofisinize hoş kokulu çiçekler koyarak, odanızı taze hava ile doldurabilirsiniz.
" data-width="100%" data-num-posts="10">