İş Yerinde Enerjik Olmanın Yolları21.5.2018

İş yerinde enerjinizi arttıracak, verimliliğini olumlu yönde etkileyecek yollar şöyledir;

Mini egzersizler yapın

İş yerinde sürekli aynı pozisyonda oturup kalmak bedenen yorgunluk getirir, zihni yorar. Molalarda kısa egzersizler yapmak, asansör yerine merdiven kullanmak, kol ve bacak kaslarını çalıştırmak, oturduğunuz yerden omuz ve boyun kaslarını canlandırmak bedeni yeniler.

Sağlıklı ve hafif şeyler yiyin

Zinde bir iş günü için ağır, yağlı yemekler yerine daha hafif sağlıklı şeyler tercih etmek vücut bütünlüğü için gerekli iken, aynı zamanda günü tamamlayacak enerji için gereklidir.

Kafein tüketin

Kafein bünyeye enerji yüklediği için yoğun tempoda en sık kullanılan sıvıdır. Ancak kafein tüketimini aşırıya kaçırmak tam tersi etki yapabilir. Gün içerisindeki çay - kahve tüketimi ölçülü olmalıdır.

Demir alımına dikkat edin

Demir eksikliği halsizlik ve yorgunluğun en büyük sebebidir. Sürekli yorgun hissediyor ve enerjinizi yükseltemiyorsanız demir ölçümü yapıp, neticesine göre takviye almayı denemelisiniz.

Sıvı tüketimini arttırın

Enerjiyi arttırmak, beslenmeyi dengeli yapmak ve sıvı tüketimini arttırmakla alakalıdır. Susuz kalan beden yorgun düşer, zihin bulanıklığı yaşar. Yoğun tempoda enerjiyi yükseltmek için su tüketimini arttırmak gerekiyor.

" data-width="100%" data-num-posts="10">